sâmbătă, 8 mai 2010

Ce-am vrea să fie scris pe crucea noastră, pe piatra funerară?...


- Click imagine -


Într-o seară am avut o discuţie interesantă cu nişte tineri! Cineva a lansat întrebarea: Ce ai vrea să scrie pe crucea ta, pe piatra funerară? Care ai vrea să fie epitaful tău?...Ceva care să fie adevărat, care să arate scopul vieţii tale pentru care ai luptat să îl atingi...
S-a declanşat această discuţie deoarece cu ceva timp în urma o condusesem pe ultimul drum pe o tănără profesoară, şi am zis că nu e rău să medităm la sfârşitul alergării noastre pe acest pământ.
Înfiorarea s-a aşternut peste toate chipurile...S-a discutat mult şi frumos, cu lacrimi...Fiecare şi-a analizat viaţa şi s-a stabilit clar: TREBUIE SĂ FIM ÎN AŞTEPTARE, ca
să avem DORUL VEŞNICIEI!
Ar fi interesant să redau ce a zis fiecare, dar nu le-am cerut acceptul...
Vă voi spune doar ce aş vrea să fie pe crucea mea, ceva care să mă ajute Dumnezeu să Îi fac cinste întreaga viaţa, ceva care să fie adevărat şi anume, aş vrea să fie scris aşa: A IUBIT MULT....iar cel mai mare duşman al meu să vină dupa înmormantare la cimitir, să citească şi să spună: ŞTIU! ...

Doamne, învaţă-mă iubirea Ta sfântă
pentru toţi semenii mei!



Vreau să iubesc, Iisuse, vreau pururi să iubesc...
chiar dacă toţi aceia ce-n inimă-i primesc
vedea-voi că-n necazuri şi-n greu mă părăsesc...
eu vreau... eu vreau, Iisuse, de-a pururi să iubesc...

Vreau să-i iubesc, Iisuse, pe toţi pân-la sfârşit...
chiar dacă şi aceia ce-odată m-au iubit
călca-vor prin noroaie pe sufletu-mi zdrobit,
vreau să iubesc, Iisuse, vreau... până la sfârşit.

Vreau pururi fraţi şi prieteni pe toţi să mi-i socot,
din inima întreagă şi sufletul meu tot,
chiar când zdrobit pe drumuri nici plânge n-o să pot,
vreau fraţi, vreau fraţi, Iisuse, şi prieteni să-i socot.

Ajută-mă, Iisuse, să pot iubi oricând
pe duşmani, pe prieteni, pe oamenii de rând,
pe toţi, pe toţi, Iisuse, un singur dor având:
să pot, să pot, Iisuse, să pot iubi oricând...
( Traian Dorz )


3 comentarii:

... spunea...

Inaltatoare ganduri!

denisia spunea...

Poate pare ciuudat... dar eu nu vreau o cruce.Traiesc in asteptare, pentru ca stiu ca sunt doar pentru o vreme aici. E clar ca atat cat traiesc vreau sa fiu o persoana de incredere, care sa simta si sa ajute.

"Dupa" daca cineva isi va aminti de mine, as vrea sa schiteze doar un zambet sincer....

Cristian Lisandru spunea...

Mărturisesc că la un astfel de subiect nu m-am gândit până acum... Si, sincer, nici nu stiu acum ce as dori să fie scris...